مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-28اقتصادي

افتتاح 10 هزار مسکن مهر در پردیس


امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، 10 هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

- امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، 10 هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز با حضور مهرداد بذرپاش- وزیر راه و شهرسازی 10 هزار واحد مسکونی به همراه تعدادی پروژه های خدمات عمومی در شهر جدید پردیس افتتاح شد.

در جریان این برنامه بذرپاش اظهار کرد: زمانی که ما روی کار آمدیم، ما بودیم و 240 هزار مسکن مهر به ارث رسیده به این دولت؛ بدون منابع، بدون آورده متقاضیان، بدون تسهیلات بانکی، بدون اعتبارات پیش بینی شده؛ یعنی با هشت سال رها شدگی در این بخش مواجه بودیم.

وی افزود: طی این مدت قیمت های تمام شده افزایش پیدا کرد و با پول آن موقع امروز بیش از 3 تا 4 متر مربع نمی توان ساختمان احداث کرد.

بذرپاش با بیان اینکه از 240 هزار واحد باقیمانده 100 هزار واحد را تحویل داده ایم گفت: ان شاالله بخش عمده 140 هزار واحد دیگر را نیز تا پایان سال تحویل می دهیم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید پردیس حدود 19 هزار واحد باقی مانده که تا پایان سال 14 هزار واحد تحویل می شود و مابقی در سال آینده به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 هزار مسکن مهر در پردیس

افتتاح 10 هزار مسکن مهر در پردیس