مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-26پزشكي

ساخت 60 خوابگاه متاهلی در راستای جوانی جمعیت


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تکمیل خوابگاه های متاهلی در راستای جوانی جمعیت خبر داد و گفت: 60 واحد خوابگاه متاهلی در حال ساخت است که امسال 20 واحد راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

-  محمد مهدی مجذوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ساخت خوابگاه متاهلی برای دانشجویان را در اولویت قرار دارد اظهار کرد: 50 واحد خوابگاه متأهلی در دانشگاه به افتتاح رسیده و 60 واحد دیگر در حال ساخت است که امسال 20 واحد راه اندازی خواهد شد.

  وی با اشاره به توسعه زیرساخت های رفاهی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی گفت: در این راستا خوابگاه 400نفره ریحانه برای دختران احداث شده و طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پرشکی استان همدان افزود: علاوه بر توسعه و بهسازی دیگر خوابگاه های دانشگاه، مجوز احداث خوابگاه دانشجویان دختر و پسر در حوزه بین الملل نیز اخذ شده و به زودی روند احداث آغاز خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سردخانه نگهداری واکسن در همدان اخیرا بهره برداری شد افزود: برنامه توزیع واکسن به دانشگاه های علوم پزشکی از سطح کشوری تا سال 1387 به صورت متمرکز و از تهران انجام می شد که با توجه به مشکلات موجود مقرر شد از سال 1388 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 60 خوابگاه متاهلی در راستای جوانی جمعیت

ساخت 60 خوابگاه متاهلی در راستای جوانی جمعیت