مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-15دانش

برگزاری اختتامیه جشنواره «رویش» دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی لرستان


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره درون دانشگاهی «رویش» دانشگاه علمی کاربردی، در هفته جاری به میزبانی این دانشگاه به عنوان دبیرخانه اجرایی جشنواره در خرم آباد برگزار می شود.

- برگزاری اختتامیه جشنواره رویش دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی لرستان ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه علمی کاربردی، در هفته جاری به میزبانی این دانشگاه به عنوان دبیرخانه اجرایی جشنواره در خرم آباد برگزار می شود.

محمدرضا جعفری بیست و سوم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند ثبت، بررسی و ارزیابی آثار از اسفندماه سال گذشته در دوبخش رقابتی و غیررقابتی آغاز شد.

وی ادامه داد: 3343 اثر در سامانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش این دانشگاه ثبت شده است که رشد نزدیک به دو برابری نسبت به دوره گذشته را نشان می دهد.

جعفری افزود: 72 داور متخصص از 18 استان، داوری آثار را برعهده داشتند که پس از بررسی و ارزیابی نهایی 65 اثر در 23 بخش به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی لرستان بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی و برگزیدگان کشوری روز سه شنبه بیست و پنجم مهرماه در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره «رویش» دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی لرستان

برگزاری اختتامیه جشنواره «رویش» دانشگاه علمی کاربردی به میزبانی لرستان