مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:132023-10-05بين الملل

توصیه کنعانی به دولتمردان آمریکایی، آلمانی و انگلیسی


سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعتصاب کارکنان بخش های مراقبت های بهداشتی در آمریکا، آلمان و انگلیس خطاب به مقامات این کشورها گفت: ‏به جای اظهارات مداخله جویانه و مغرضانه و اظهار نگرانی دروغین در خصوص زنان و دختران ایرانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، پنج ایالت آمریکا در روز چهارشنبه (12 مهر ماه) شاهد برگزاری اعتصاب کارمندان بهداشتی و بخش های مراقبت های بهداشتی بود.

بر این اساس، 75 هزار کارمند بهداشتی در پنج ایالت کالیفرنیا ، کلرادو ، اورگان ، ویرجینیا و واشنگتن دی سی در اعتراض به کمبود حقوق و دستمزد خود دست به اعتصاب زدند.

پرستاران، دستیاران بهداشت و سونوگرافیست ها، تکنسین های بخش رادیولوژی، جراحی، داروسازی و اورژانس در این اعتصاب ها شرکت کردند.

  از سوی دیگر هزاران پزشک آلمانی روز دوشنبه در اعتراض به سیاست های بهداشتی و اقدامات ریاضتی دولت اولاف شولتز صدراعظم این کشور، مطب های خود را تعطیل کردند.

(اینجا بخوانید) در همین خصوص ناصر کنعانی ‏سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) 13 مهر ماه در پیامی به زبان انگلیسی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به مقامات این کشورها نوشت: ‏به جای اظهارات مداخله جویانه و مغرضانه و اظهار نگرانی دروغین در خصوص زنان و دختران ایرانی، نگران کارکنان مراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه کنعانی به دولتمردان آمریکایی، آلمانی و انگلیسی

توصیه کنعانی به دولتمردان آمریکایی، آلمانی و انگلیسی