مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-08سياسي

ظرفیت بانوان خانه دار خراسان شمالی برای ایجاد مشاغل خانگی جدی گرفته شود


رییس کل دادگستری خراسان شمالی بر ضرورت جدی گرفتن ظرفیت بانوان خانه دار استان برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی بر ضرورت جدی گرفتن ظرفیت بانوان خانه دار استان برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا براتی زاده در حاشیه بازدید از یک کارگاه تولیدکننده تابلوفرش از ورود دستگاه قضایی در راستای ساماندهی و رفع موانع و مشکلات فرا روی تولیدکنندگان مشاغل خانگی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان با تشکیل ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی همواره تلاش می کند زمینه های سرمایه گذاری و تولید در استان تسهیل و تسریع شود به وضعیت مشاغل خانگی و بنگاه های تولیدی زودبازده در خراسان شمالی اشاره و اظهار کرد: به رغم وجود ظرفیت ها و فرصت های پیش رو و زودبازدهی مشاغل خانگی، وضعیت استان از حیث ساختاری در این حوزه چندان رضایت بخش نیست.

مقام عالی قضایی استان تصریح کرد: بطور قطع و یقین این قبیل مشاغل می تواند در سطوح مختلف به اقتصاد استان کمک کند بطوریکه می توان امیدوار بود تا با اشتغال زایی مناسب، موجبات رشد اقتصادی و توسعه پایدار در استان خراسان شمالی بیش از پیش فراهم شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بانوان خانه دار خراسان شمالی برای ایجاد مشاغل خانگی جدی گرفته شود

ظرفیت بانوان خانه دار خراسان شمالی برای ایجاد مشاغل خانگی جدی گرفته شود