مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-01اجتماعي

ثبت نام مجدد بیمه تکمیلی فرهنگیان اصفهانی تا 17 مهرماه


رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سامانه بیمه دانا، از تاریخ 8 تا 17 مهرماه برای ثبت نام فرهنگیانی که در مرحله قبل موفق به ثبت نام نشده اند باز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مهدی منتجب، رییس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: سامانه بیمه دانا، از تاریخ 8 تا 17 مهرماه برای ثبت نام فرهنگیانی که در مرحله قبل موفق به ثبت نام نشده اند باز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به همزمان شدن انعقاد این قرارداد با تعطیلات تابستانی و عدم اطلاع برخی همکاران از این مسئله و نیز درخواست بسیاری از آن ها مبنی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه تکمیل درمان، این فرصت مجدد فراهم شده است تا همکارانی که در مرحله قبل موفق به ثبت نام نشده اند، فرصت استفاده از خدمات بیمه تکمیل درمان را به دست آورند.

منتجب بیان داشت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه بیمه دانا جهت ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند؛ همچنین افزایش افراد تحت تکفل برای تمامی افراد تحت پوشش، از طریق هماهنگی با کارشناسی تعاون منطقه یا ناحیه امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مجدد بیمه تکمیلی فرهنگیان اصفهانی تا 17 مهرماه

ثبت نام مجدد بیمه تکمیلی فرهنگیان اصفهانی تا 17 مهرماه