مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:002023-10-11اجتماعي

اتمام حفاری فاز اول خط 2 مترو از قراملک تا میدان دانشسرا تبریز


مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز از اتمام حفاری فاز اول خط دو از قراملک تا دانشسرا خبر داد و گفت: 14 کیلومتر حفاری در خط دو انجام یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری تبریز از اتمام حفاری فاز اول خط دو از قراملک تا دانشسرا خبر داد و گفت: 14 کیلومتر حفاری در خط دو انجام یافته است.

یعقوب وحیدکیا در یک برنامه تلویزیونی از اتمام حفاری تونل در فاز اول خط دو از میدان قراملک تا میدان دانشسرا در آذر ماه سال جاری خبر داد و زمان بهره برداری از فاز اول خط دو (حدفاصل میدان قراملک تا دانشسرا) را سه ماهه اول سال 1404 اعلام کرد.

وی در گزارشی از آخرین وضعیت حفاری در خط دو مترو تبریز اعلام کرد: دستگاه حفار از سمت غرب (قراملک) 9.

5 کیلومتر حفاری کرده و تا دو ماه آینده، دستگاه TBM به میدان دانشسرا خواهد رسید و حفاری تونل در فاز اول خط دو به اتمام خواهد رسید، اما حفاری تونل در فاز دوم خط دو از سمت شرق تبریز(باغمیشه) 4.

5 کیلومتر بوده و در مجموع 14 کیلومتر حفاری تونل در خط دو انجام یافته و کمتر از سه کیلومتر به پایان حفاری در این خط باقی مانده است.

وی به اطلاع رسانی صریح و شفاف در خصوص اتمام پروژه در ایستگاه های خط دو با نصب روزشمار تأکید کرد و گفت: در سه ایستگاه اول و دوم و هشتم ( قراملک، شهرک امام (ره) و دانشسرا) روز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حفاری فاز اول خط 2 مترو از قراملک تا میدان دانشسرا تبریز

اتمام حفاری فاز اول خط 2 مترو از قراملک تا میدان دانشسرا تبریز