مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 06:252023-09-30سياسي

محور هراز به نام علامه حسن زاده آملی تغییر می کند


محور شریانی و پرتردد هراز به نام علامه حسن زاده آملی تغییر نام داده شود و زادگاه علامه حسن زاده آملی و روستای ایرا به منطقه ویژه فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

- سید محمود حسینی پور در حاشیه دومین سالگرد ارتحال سالک توحیدی و علامه ذوفنون آیت الله حسن زاده آملی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: آمل شهر شاخص در علم، اندیشه، تدبر، عرفان، فلسفه، فقاهت و سیاست است و آوازه علامه عارف و علامه حسن زاده آملی باعث درخشش و تلألو بیشتر شده است.

وی افزود: علامه حسن زاده آملی از دخایر علمی و برکات بزرگ جهان اسلام است و باید سال آینده ستاد ارتحال این عالم وارسته از شهرستان خارج شده و استانی برگزار شود تا مراسم گرامیداشت، انتشار آثار و برپایی کنگره ها در سطح استان دیده شود و برکات آن در سطح ملی و فرامنطقه ای انتشار یابد.

استاندار مازندران با اشاره به طرح توسعه مزار علامه ذوفنون در بیت الرحمه و روستای ایرا، تصریح کرد: باید بستر گردشگری مذهبی در این منطقه ایجاد شود تا مردم و علاقمندان دلداده اهل بیت و بزرگان دینی بهتر از این فضای معنوی و عرفانی بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: محور هراز یکی از جاده های شریانی و ترانزیتی مهم کشور است که تردد بسیار بالایی در آن جریان دارد، در زمینه نامگذاری پیشنهادی مطرح شد تا این جاده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور هراز به نام علامه حسن زاده آملی تغییر می کند

محور هراز به نام علامه حسن زاده آملی تغییر می کند