مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-11اقتصادي

افزایش دو برابری خرید گندم در زنجان


امسال 430 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان خرید نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: امسال 430 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان خرید نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

محسن افشارچی ظهر امروز (19 مهرماه) در حاشیه افتتاح روز چهارشنبه در آیین افتتاح سیلوی بتنی 30 هزار تنی گرماب با اشاره به افزایش خرید گندم از کشاورزان زنجانی، اظهار کرد: امسال 430 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان خرید نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان طلب کشاورزان گندم کار از دولت، متذکر شد: کشاورزان استان از محل فروش گندم 65 هزار میلیارد ریال از دولت طلب داشتند که تا هفته گذشته 48 هزار میلیارد ریال از این مطالبات پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه گندم یکی از محصولات استراتژیک در کشور محسوب می شود، اضافه کرد: مابقی طلب کشاورزان گندم کار از دولت طی روزهای آینده به حساب آنان واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیلوی سی هزار تنی گرماب در مساحت 13 هزار مترمربع و با هزینه 300 هزار میلیارد ریال احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری خرید گندم در زنجان

افزایش دو برابری خرید گندم در زنجان