مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-14حوادث

بیش از 70 درصد موادمخدر کشور در شرق و جنوب شرق کشف می شود


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اعلام کرد که بیش از 70 درصد موادمخدر مکشوفه در ایران مربوط به شرق و جنوب شرق کشور است.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اعلام کرد که بیش از 70 درصد موادمخدر مکشوفه در ایران مربوط به شرق و جنوب شرق کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ایرج کاکاوند در دیدار با رییس شورای شهر تهران که در محل ستاد پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا برگزار شد، گفت: ضمن تشکر از حضور شما، امیدواریم این حضور منجر به افزایش هم افزایی در امر مبارزه با موادمخدر به خصوص جمع آوری معتادان متجاهر در شهر تهران شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به نگرانی و مطالبات مردم در امر مبارزه با موادمخدر به خصوص معتادان متجاهر و خرده فروشان در سطح کشور و به ویژه کلانشهر تهران افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با تمام امکانات از مرز تا عمق کشور با برنامه ریزی های دقیق باندها و قاچاقچیان موادمخدر و حتی خرده فروشان و معتادان متجاهر را در سطح معابر و انظار عمومی تا پایین ترین سطح آن یعنی روستاها دنبال می کند.

کشف 71 درصد از موادمخدر کشور در شرق و جنوب شرق کاکاوند با اشاره به مبارزه بی امان و سخت و به کارگیری سلاح از سوی قاچاقچیان موادمخدر حتی در وزن های پایین، گفت: 71 دصد از کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر در مرزهای شرق و جنوب شرق کشور صورت می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد موادمخدر کشور در شرق و جنوب شرق کشف می شود

بیش از 70 درصد موادمخدر کشور در شرق و جنوب شرق کشف می شود