مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-04اقتصادي

عملیات اجرایی 55 هزار واحد نهضت ملی مسکن در فارس آغاز می شود


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از آغاز علمیات اجرایی 55 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف این استان همزمان با سفر ریاست جمهوری خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس از آغاز علمیات اجرایی 55 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف این استان همزمان با سفر ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمودرضا طالبان امروز، 12 مهرماه در جمع خبرنگاران از آغاز علمیات اجرایی 55 هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف این استان همزمان با سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این برنامه در پایان هفته آتی انجام خواهد شد.

وی افزود: هم چنین عملیات آماده سازی یک هزار و 278 هکتار از زمین های طرح نهضت ملی مسکن در قالب 28 سایت در این سفر هیئت دولت به استان فارس آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با یادآوری اینکه در سال گذشته عملیات اجرایی 40 هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان آغاز شد، میزان پیشرفت این علمیات را 10 تا 45 درصد اعلام کرد.

طالبان با بیان اینکه در استان فارس 154 هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بودند که از این تعداد 150 هزار نفر به تأیید نهایی رسیدند، افزود: برای 92 هزار نفر نیز زمین تأمین شده است.

وی، صدور 52 هزار پروانه ساخت مسکن ملی و آغاز ساخت 45 هزار واحد را از دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد و افزود: 72 هزار نفر از متقاضیان مسکن ملی مبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 55 هزار واحد نهضت ملی مسکن در فارس آغاز می شود

عملیات اجرایی 55 هزار واحد نهضت ملی مسکن در فارس آغاز می شود