مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-14سياسي

کودکان و نوجوانان با تفکر کارآفرینی برای تولید ثروت در جامعه آشنا می شوند


مسئول کتابخانه فرهنگسرای ولایت همدان بر لزوم آشنایی کودکان و نوجوانان با تفکر کارآفرینی و نگاه خلاق برای تولید ثروت در جامعه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کتابخانه فرهنگسرای ولایت همدان در یکی از مناطق کمتر توسعه یافته شهر همدان واقع شده و فعالیت آن با استقبال بی نظیر اقشار مختلف به ویژه بانوان و کودکان مواجه شده است.

یکی از فعالیت های اصلی این کتابخانه آشنایی کودکان و نوجوانان با تفکر کارآفرینی و برگزاری دوره های مهارت آموزی برای بانوان خانه دار و سرپرست خانوار است.

مسئول کتابخانه عمومی فرهنگسرای ولایت شهر همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه کارکردهای جدید کتابخانه، رسالت واقعی یک کتابدار را نشان می دهد اظهار کرد: کتابخانه فرهنگسرای ولایت از سال 1398 با برگزاری کارگاه های آموزشی فعالیت در حوزه کسب و کار را آغاز کرد و تاکنون کارگاه های آموزشی را با همکاری کافه کارآفرینی برای همه گروه های سنی برگزار کرده است در واقع ما به دنبال این هستیم که کودکان با مفهوم کارآفرینی و تولید ثروت آشنا شوند و نگاه آنها به سوی آینده حقوق بگیر سوق پیدا نکند.

الهام نظری منظور افزود: واقعیت امر این است که جامعه ای که در آن ثروت تولید شود، نیاز به افرادی دارد که تفکر خلاق داشته و به دنبال کارآفرینی بروند، به همین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان با تفکر کارآفرینی برای تولید ثروت در جامعه آشنا می شوند

کودکان و نوجوانان با تفکر کارآفرینی برای تولید ثروت در جامعه آشنا می شوند