مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-11اجتماعي

ورود سامانه بارشی به قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا روز جمعه منطقه به طور متناوب تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش ابر و وزش بادهای نسبتاً شدید است، - ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا روز جمعه منطقه به طور متناوب تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش ابر و وزش بادهای نسبتاً شدید است، عمده فعالیت این سامانه بارشی در روز پنج شنبه است که در این روز کاهش دمای هوا را نیز خواهیم داشت.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خروجی مدل های هواشناسی نشان می دهد تا روز جمعه 21 مهر ماه منطقه به طور متناوب تحت تأثیر سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که پیامد آن افزایش ابر و وزش بادهای نسبتاً شدید است و در پاره ای مناطق نیز بارش های رگباری، گاهی رعدوبرق همراه با وزش باد لحظه ای شدید پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: عمده فعالیت این سامانه بارشی برای روز پنج شنبه، 20 مهر ماه، است و ناپایداری ها در مناطق کوهستانی از شدت بیشتری برخوردارند.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها برای روز پنج شنبه دور از انتظار نیست و توصیه می شود برای فردا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جداً پرهیز شود، همچنین هموطنان عزیز هنگام رانندگی مراقب لغز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به قزوین

ورود سامانه بارشی به قزوین