مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:322023-10-14اقتصادي

شناسایی 20 انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان گالیکش


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شناسایی 20 مورد انشعاب غیرمجاز آب و تبدیل آن ها به انشعاب مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گالیکش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،  ابوالفضل رحیمی اظهار داشت: 20 مورد انشعاب غیرمجاز آب و تبدیل آن ها به انشعاب مجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان گالیکش شناسایی شد.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور حفظ حقوق مشترکان تحت پوشش امور آبفا شهرستان گالیکش انجام شد که برخورد قانونی با صاحبان انشعاب و استفاده کنندگان غیرمجاز آب در این شهر با جدیت پیگیری می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد : 238 مورد تعویض کنتور خراب و فرسوده ، 15 مورد استاندارد سازی و تعویض انشعابات قدیمی، ترمیم و رفع 270مورد رفع اتفاقات شبکه و 220مورد رفع اتفاقات انشعابات و خط انتقال با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد : حفر و تجهیز یک حلقه چاه ، بهسازی و بازسازی 6 حلقه چاه آب ، نصب و واگذاری 313 مورد انشعاب آب جدید، هشت مورد جابه جایی کنتور، تعویض 10 مورد انشعاب آب، اجرای عملیات توسعه شبکه به طول 1.

5کیلومتر، دیگر فعالیت های این امور در مدت مذکور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 20 انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان گالیکش

شناسایی 20 انشعاب آب غیر مجاز در شهرستان گالیکش