مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-13بين الملل

عملیات زمینی در غزه عواقب بسیار بزرگی خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پویتن رییس جمهور روسیه در اظهارات جدید خود در زمینه جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها گفت: - رییس جمهور روسیه در زمینه احتمال عملیات زمینی علیه غزه گفت: این اقدام عواقب زیادی در پی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پویتن رییس جمهور روسیه در اظهارات جدید خود در زمینه جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها گفت: عملیات زمینی اسراییل در غزه منجر به تلفات غیرنظامیان خواهد و مهمترین چیز در حال حاضر توقف خونریزی است.

وی با اشاره به سنگ اندازی های ایالات متحده در مساله بحران فلسطین افزود: واشنگتن روند حل و فصل منازعه اسراییل و فلسطین را به انحصار خود درآورده است و حقوق تاریخی مشروع فلسطینیان را نادیده گرفت.

  وی همچنین با اشاره به نشانه هایی مبنی بر آمادگی رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه گفت: احتمال انجام عملیات زمینی در غزه عواقب بسیار بزرگی خواهد داشت.

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه، 13 اکتبر اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات همه جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به 1572 شهید و 7262 مجروح رسیده است.

طبق گزارش پایگاه خبری عرب48 ، این وزارتخانه در اطلاعیه اش اعلام کرد که تعداد قربانیان نوار غزه به 1537 شهید و حدود 6612 زخمی رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات زمینی در غزه عواقب بسیار بزرگی خواهد داشت

عملیات زمینی در غزه عواقب بسیار بزرگی خواهد داشت