مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-04پزشكي

توجه به تغذیه کودکان سرمایه گذاری برای آینده است


نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با اشاره به اهمیت تغذیه در دوران کودکی بر لزوم توجه به تغذیه مادر و کودک تأکید کرد و گفت: سرمایه گذاری برای تغذیه کودکان سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

- ایسنا/خراسان رضوی نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با اشاره به اهمیت تغذیه در دوران کودکی بر لزوم توجه به تغذیه مادر و کودک تأکید کرد و گفت: سرمایه گذاری برای تغذیه کودکان سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

پروفسور جعفر حسین در حاشیه دومین کنگره بین المللی تغذیه که امروز 12 مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور دانشمندان و متخصصانی از داخل و خارج کشور در مجتمع شهدای سلامت مشهد آغاز به کار کرد، در جمع خبرنگاران گفت: بسیاری از بیماری هایی که در بزرگسالی شاهد آن هستیم ریشه در نوع تغذیه در دوران کودکی دارد و اگر بتوانیم تغذیه خوبی برای کودکان فراهم کنیم، از بروز بیماری های زیادی در بزرگسالی جلوگیری شده و این باعث رشد اقتصادی و سلامت جامعه خواهد شد .

نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران با بیان اینکه سرمایه گذاری برای تغذیه کودکان سرمایه گذاری برای آینده کشور است، اظهار کرد: در زمینه تغذیه کودکان، نکته ای که مهم است این است که ما نباید فقط به تغذیه کودک توجه کنیم بلکه تغذیه مادر نیز بسیار مهم است، چراکه جنین و نوزاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تغذیه کودکان سرمایه گذاری برای آینده است

توجه به تغذیه کودکان سرمایه گذاری برای آینده است