مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-02سياسي

مردم با آگاهی از نیازهای روز جامعه، وقف انجام دهند


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: لازم است پیش از وقف مشاوره صورت گیرد تا مردم با نیازسنجی نیازهای روز جامعه به این کار خیر اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: لازم است پیش از وقف مشاوره صورت گیرد تا مردم با نیازسنجی نیازهای روز جامعه به این کار خیر اقدام کنند.

حجت الاسلام حسین رحیمی، در گفت وگو با ایسنا در مورد وقف و نیازهای زمان، گفت: مردم اغلب روی موضوعاتی که بر زمین مانده وقف انجام می دهند و این وقف ها ممکن است در موضوعات مختلف از جمله عزاداری، کمک به مسجد و یا وقف دارو و درمان صورت گیرد؛ برای نمونه در زمان های گذشته که حکومت مانع عزاداری مردم می شد مردم به دنبال وقف در حوزه عزاداری بودند تا این امر بر زمین نماند.

وی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه فراتر از وقف در برخی از زمینه ها است، بنابراین لازم است پیش از وقف مشاوره صورت گیرد تا مردم با نیازسنجی به این کار خیر اقدام کنند، افزود: طبق قانون اوقاف و قوانین شرع، مردم براساس نیازی که می بینند و براساس اعتقادات خود وقف را انجام می دهند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان اوقاف چندین سال است که در زمینه مشاوره وقف براساس نیازهای روز فعال شده است، تصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با آگاهی از نیازهای روز جامعه، وقف انجام دهند

مردم با آگاهی از نیازهای روز جامعه، وقف انجام دهند