مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-30سياسي

خدمات نظام سلامت گیلان جهادی تبیین می شود


تفاهم نامه همکاری فی مابین سپاه قدس گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیرامون تحقق جهاد تبیین خدمات سلامت به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز توافق نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه جهاد تبیین و روایت سپاه قدس گیلان به منظور تبیین دستاوردهای نظام سلامت استان، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به امضا رسید.

این تفاهم نامه حسب ابلاغ وزارت کشور و دبیر شورای انقلاب فرهنگی به وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و استانداری ها مبنی بر اجرای برنامه های جهاد تبیین در حوزه های فعالیت های علمی، تبیینی و جهادی به امضا رسیده است.

  محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه نظام سلامت در گیلان بسیار بزرگ است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حدود 20 هزار نفر جمعیت به بالغ بر دو و نیم میلیون نفر جمعیت ثابت و گاها تا حدود 10 میلیون نفر مسافر و گردشگر خدمت ارائه می کند و ارائه گزارش این حجم از خدمات به مردم تقریباً غیرممکن است.

  وی به سیر پیشرفت و خدمت بدون توقف به مردم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و افزود: برخی ها در طول خدمت خادمان مردم در بخش سلامت صرفاً گره ایجاد می کنند اما این حاشیه سازی ها سدی در برابر سرعت پیشرفت نظام سلامت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات نظام سلامت گیلان جهادی تبیین می شود

خدمات نظام سلامت گیلان جهادی تبیین می شود