مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-17اقتصادي

افزایش 18 درصدی تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی در کرمانشاه


در نیمه نخست از سال جاری تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی در گمرکات استان کرمانشاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی 18 درصدی داشته است.

- علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه تعداد کامیون های حامل کالاهای صادراتی در نیمه نخست از سال جاری  را 183 هزار و 660 دستگاه  عنوان و اظهار کرد: این تعداد کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند.

  وی ادامه داد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد 68 هزارو 84 دستگاه بیشترین سهم کامیون های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه افزود: تردد کامیون های حامل کالای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

وی سهم گمرک خسروی از کامیونهای حامل کالای صادراتی در شش ماهه نخست سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه  را 46 هزارو 686 دستگاه عنوان کرد و افزود: تردد این تعداد کامیون حامل کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این گمرک رشد 10 درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی در کرمانشاه

افزایش 18 درصدی تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی در کرمانشاه