مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-12سياسي

اصناف بزرگترین بخش اقتصاد پویا و فعال شهرستان هستند


اصناف بزرگترین بخش اقتصادی پویا و فعال شهرستان هستند که ایفاگر نقشی ارزشمند در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ایجاد اشتغال پایدار هستند.

- در همایش پلیس، امنیت و اصناف شهرستان رضوانشهر عنوان شد؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصاد پویا و فعال شهرستان هستند ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: اصناف بزرگترین بخش اقتصادی پویا و فعال شهرستان هستند که ایفاگر نقشی ارزشمند در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ایجاد اشتغال پایدار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر در همایش پلیس،امنیت و اصناف شهرستان با بیان اینکه بازار در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم بوده و هست گفت: بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش به سزایی داشته و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس، تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن علاوه بر ایجاد آرامش در بازار، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر اصناف را بازوی اصلی انقلاب اسلامی خواند و افزود: اصناف و بازاریان به عنوان بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور نماد کار، تلاش و کسب روزی حلال بوده و همواره با حضور منسجم خود در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حوادث غیر مترقبه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف بزرگترین بخش اقتصاد پویا و فعال شهرستان هستند

اصناف بزرگترین بخش اقتصاد پویا و فعال شهرستان هستند