مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-12سياسي

مهمترین هدف نماز جمعه، نهادینه کردن فرهنگ الهی در خانواده و جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین مهمترین هدف نماز جمعه را ذکر و نهادینه شدن فرهنگ الهی در خانواده و جامعه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین معارفه امام جمعه جدید شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن اجتماعات یاسین شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک برگزار شد، مهمترین هدف نماز جمعه را ذکر و نهادینه شدن فرهنگ الهی در خانواده و جامعه دانست و اظهار کرد: در نماز جمعه، اصل و اساس تقوای الهی است و باید عزت، کرامت و سعادت را از خدای متعال مسئلت کنیم.

این در حالی است که خدای متعال ایمان، عقیده، صداقت و معرفت دینی را به جز مومنین، به کسی دیگری نمی دهد که در نماز جمعه هم باید به دنبال همین فضایل باشیم.

وی با بیان اینکه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه باید به دشمن شناسی به ویژه شناساندن یهودی ها که در سوره مبارکه جمعه 4 آیه به شناخت یهود اشاره شده، پرداخته شود، افزود: یهود به عنوان دشمن بزرگ و خطرناک مسلمانان است که در نماز جمعه هر هفته باید یهود شناسی را از نو شناسایی و برای مردم قساوت و شقاوت این دشمن بزرگ مسلمانان را یادآور شویم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امام جمعه، پدر معنوی همه قشرهای مختلف مردم شهرستان است که از زحمات و فعالیت های شایسته حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف نماز جمعه، نهادینه کردن فرهنگ الهی در خانواده و جامعه است

مهمترین هدف نماز جمعه، نهادینه کردن فرهنگ الهی در خانواده و جامعه است