مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-14اجتماعي

افکار مسموم؛ پشت پرده سریال مسمومیت های دانش آموزی


اکثر عاملان مسمومیت های دانش آمون در سال 1401 یا با گروه های ضدانقلاب خارج کشور در ارتباط بوده یا هوادار رژیم صهیونیستی بودند.

- اکثر عاملان مسمومیت های دانش آمون در سال 1401 یا با گروه های ضدانقلاب خارج کشور در ارتباط بوده یا هوادار رژیم صهیونیستی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز 15 آبان 1401 اتفاقی در مدرسه دخترانه حضرت معصومه در شهرستان نور رخ می دهد و دانش آموزی برای به تعطیلی کشاندن مدرسه از اسپری گاز فلفل استفاده می کند که در اثر این اتفاق، 35 نفر از دانش آموزان به دلیل مشکل تنفسی به بیمارستان منتقل می شوند.

مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان نور در همان روز تصریح می کند که شایعات مربوط به اینکه این اقدام توسط فردی خارج از مدرسه رخ داده صحت ندارد.

جرقه جدیدی برای توطئه در ایران توسط دشمن شکل گرفت اما این خبر از چشم سرویس های دشمن پنهان نمی ماند و جرقه ای برای یک توطئه جدید برای ناامنی ایران شکل می گیرد.

در سالگرد میلاد حضرت زینب، خبر انتشار گاز در هنرستان دخترانه نور در قم منتشر می شود.

18 دانش آموز با علایم مسمومیت راهی بیمارستان می شوند اما پرستاران متوجه می شوند که هرچند دانش آموزان آثار مسمومیت دارند ولی آثار هیچ گونه ماده سمی خاصی در آنها یافت نشده است بنابراین با استفاده از سرم، اکسیژن و داروهای آرام بخش این دانش اموزان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افکار مسموم؛ پشت پرده سریال مسمومیت های دانش آموزی

افکار مسموم؛ پشت پرده سریال مسمومیت های دانش آموزی