مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-21ورزشي

د رهفته گذشته نصف مجلس به وزیر اقتصاد تذکر داد


هفته گذشته 10 وزیر ازسوی نمایندگان مجلس تذکر دریافت کردند که در این میان 18 نماینده به وزیر صمت تذکر دادند که کمترین تذکر را دریافت کرد و 143 نماینده به وزیراقتصاد و دارایی تذکر دادند که تقریبا نیمی از نمایندگان را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا ، نشست علنی مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته از روز شنبه تا چهارشنبه تشکیل شد که در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در 2 نوبت و در روز چهارشنبه در یک نوبت برگزار شد.

در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات متعددی به مسئولان اجرایی کشور تذکرات کتبی دادند که در روز شنبه توسط علی کریمی فیروز جایی عضو هیأت رییسه مجلس و در روزهای یکشنبه و دوشنبه توسط احمد نادری عضو هیأت رییسه مجلس قرائت شد.

هفته گذشته 10 وزیر از سوی نمایندگان مجلس تذکر دریافت کردند که در این میان  18 نماینده به وزیر صمت تذکر دادند که این وزیر کمترین تذکر را دریافت کرد و  143 نماینده به وزیراقتصاد و دارایی تذکر دادند که تقریبا نیمی از نمایندگان مجلس را شامل می شود.

تذکر 84 نماینده به وزیر آموزش و پرورش   رضا مراد صحرایی از 84 نماینده تذکر دریافت کرد که به شرح زیر است: -تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر در خصوص ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای بهره مندی کارکنان ستادی ادارات آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

د رهفته گذشته نصف مجلس به وزیر اقتصاد تذکر داد

د رهفته گذشته نصف مجلس به وزیر اقتصاد تذکر داد