مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-29اقتصادي

برنجکار شمالی نباید متضرر شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، گفت: برنجکار شمالی نباید متضرر شود یعنی دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود.

‎ - ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، گفت: برنجکار شمالی نباید متضرر شود یعنی دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، محسن کوشش تبار امروز در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی مازندران اظهار کرد: دولت فقط با هدف تنظیم بازار، برنج را متناسب با نیاز کشور وارد می کند و دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود.

وی افزود: واردات برنج خارجی فقط برای تنظیم بازار است، اما رویکرد دولت علاوه بر حمایت از شالیکاران توجه به قدرت خرید مصرف کنندگان نیز است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: اکنون عرضه برنج داخلی و خارجی را در کشور داریم، البته دولت از حاشیه سود منطقی شالیکاران حمایت می کند.

معاون اقتصادی وزیر کشور با ذکر این نکته که در جلسات ستاد تنظیم بازار، نظام قیمت گذاری کالا برای جلوگیری از واردات برنج خارجی مورد اهتمام است، گفت: برنجکار شمالی نباید متضرر شود یعنی دست سوداگران از بازار برنج باید کوتاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنجکار شمالی نباید متضرر شود

برنجکار شمالی نباید متضرر شود