مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-19سياسي

طرح های آبخیزداری، نیاز جدی شهرستان کلات


فرماندار کلات با اینکه در انجام طرح های آبخیزداری با مشکلات اساسی و جدی مواجه ایم، توضیح داد: یکی از نیازهای اساسی شهرستان با توجه به بالا بودن سنگ بستر، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کلات با اینکه در انجام طرح های آبخیزداری با مشکلات اساسی و جدی مواجه ایم، توضیح داد: یکی از نیازهای اساسی شهرستان با توجه به بالا بودن سنگ بستر، طرح های آبخیزداری است.

علی صلاحی 27 مهرماه در آخرین روز از پنجمین همایش ملی ظرفیت ها و محدودیت های توانمندسازی زنان روستایی و عشایر که با حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در این شهرستان برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان کلات روستایی هستند، تمام توانمندی ها و افتخارات حوزه های کشاورزی، محصولات دامی و صنایع دستی منطقه حاصل دسترنج بانوان توانمند است.

فرماندار کلات تصریح کرد: به دنبال این هستیم که تحول اساسی در توانمندی های حوزه روستایی و گردشگری، کشاورزی و دامپروری رقم بزنیم، همچنین برای علمی سازی و استفاده از توانمندی ها و دستاوردهای علمی تلاش می کنیم.

کلات قطب تولیدات صنایع دستی و گردشگری وی از کلات به عنوان شهرستان زیبای گردشگری نام برد و افزود: دورتادور کلات کوه های سر به فلک کشیده و قلعه مانند هستند، قلعه دفاعی چند هزار ساله که در زمان اشکانیان، تیموریان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبخیزداری، نیاز جدی شهرستان کلات

طرح های آبخیزداری، نیاز جدی شهرستان کلات