مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-26سياسي

نماینده مجلس: ارائه سیمکارت بدون فیلتر به گردشگر خارجی کاپیتولاسیون فرهنگی است


وی با بیان این که دادن سیمکارت بدون فیلتر به گردشگر خارجی به نوعی توهین به شأن ملت ایران از نگاه بنده است، گفت: معتقدم رییس جمهور به عنوان حافظ قانون اساسی باید به جبران رفع محدودیت ها برآید.

- وی با بیان این که دادن سیمکارت بدون فیلتر به گردشگر خارجی به نوعی توهین به شأن ملت ایران از نگاه بنده است، گفت: معتقدم رییس جمهور به عنوان حافظ قانون اساسی باید به جبران رفع محدودیت ها برآید.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: دادن سیمکارت بدون فیلتر به گردشگر خارجی به نوعی توهین به شأن ملت ایران از نگاه بنده است، معتقدم رییس جمهور به عنوان حافظ قانون اساسی باید به جبران رفع محدودیت ها برآید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا معین الدین سعیدی درباره تصویب طرح سیمکارت بدون فیلتر برای گردشگران خارجی گفت: زمانی که این موضوع مطرح شد نسبت به پیامدهای اجتماعی اش هشدار دادم در حال حاضر هم در کارگروه رفع مصادیق مجرمانه تصویب شده است، این یک توهین آشکار به ملت ایران است.

مردم کشور ما از نظر آقایان به این بلوغ نرسیدند که بتوانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند اما برای گردشگری که به کشورمان می آید این را حق طبیعی او می دانند که بتواند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ارائه سیمکارت بدون فیلتر به گردشگر خارجی کاپیتولاسیون فرهنگی است

نماینده مجلس: ارائه سیمکارت بدون فیلتر به گردشگر خارجی کاپیتولاسیون فرهنگی است