مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-10پزشكي

سلامتی بدون صلح امکان پذیر نیست


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه چندین کشور از جمله ایران از اقدامات قهری یک جانبه رنج می برند که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر سلامت مردم تأثیر گذاشته است، - بر لزوم اقدامات مؤثرتر از سوی جامعه بین المللی در زمینه رفع تبعیض و گسترش دسترسی عادلانه و به موقع به تجهیزات، دانش و کارشناسان بهداشتی، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت، وزیر بهداشت در اجلاس منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در مصر گفت: باعث مسرت است که در هفتادمین جلسه کمیته منطقه ای منطقه مدیترانه شرقی صحبت کنم.

من از گزارش سالانه RD قدردانی می کنم.

قدردانی من از برادر عزیزم دکتر احمد المندری به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر وی در طول مدت مسئولیتش به عنوان مدیر منطقه ای در EMRO است و امیدوارم که RD منتخب بعدی اقدامات مثبت و تاثیرگذاری را در راستای اهداف خود انجام دهد.

وی افزود: ایجاد سیستم های سلامت ایمن تر و انعطاف پذیرتر باید برای بحران های آینده و شرایط اضطراری بهداشتی آماده تر باشد، تقویت زیرساخت ها، مشارکت عمومی و خصوصی، مشارکت جامعه، پوشش همگانی سلامت و همکاری چند بخشی مهم ترین مؤلفه هایی هستند که باید در منطقه مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی بدون صلح امکان پذیر نیست

سلامتی بدون صلح امکان پذیر نیست