مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:102023-09-26اقتصادي

ربات شرکت تسلا در حال انجام یوگا (+فیلم)


ویدئوی جدیدی که توسط «ایلان ماسک» (Elon Musk) مدیر عامل شرکت تسلا (Tesla) در ایکس(توییتر سابق) ارسال شده است، ربات انسان نمای «اپتیموس»(Optimus) را در حالی نشان می دهد که چندین کار از جمله مرتب کردن لگوها براساس رنگ و حفظ تعادل روی یک پا را انجام می دهد.

- به نظر می رسد که هدف از اعلام این خبر، افزایش نیروی استخدام برای بخش ربات های تسلا بوده است زیرا ویدیو با فراخوان برای کمک کردن به توسعه اپتیموس ملحق شوید و روال یوگای آن را بهبود ببخشید همراه بود.

  ربات اپتیموس در این ویدئو، پیشرفت های نرم افزاری چشمگیری را از به روزرسانی های پیشین خود نشان می دهد زیرا حساب رسمی تسلا اپتیموس اعلام کرد که ربات اکنون می تواند تنها با استفاده از قدرت دید و رمزگذارهای موقعیت خود تنظیم شود.

این بدان معناست که اپتیموس می تواند نگاه کند تا ببیند دست ها و پاهایش در کجا قرار دارند و یاد می گیرد که چگونه وظایف را به طور دقیق انجام دهد.

اپتیموس این تنظیمات را برای مرتب سازی لگوهای رنگی در سینی های متفاوت انجام می دهد؛ حتی زمانی که یک پژوهشگر لگوها را از سر راه ربات برمی دارد، او به کار خود ادامه می دهد.

  این نوع مرتب سازی ساده، یک گام کلیدی به سوی مأموریت رسمی تسلا برای ایجاد یک ربات انسان نمای خودکار است که می تواند کارهای خطرناک، تکراری یا خسته کننده مانند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات شرکت تسلا در حال انجام یوگا (+فیلم)

ربات شرکت تسلا در حال انجام یوگا (+فیلم)