مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-16پزشكي

جذب 244 بهورز روستایی در فارس


معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از جذب و بکارگیری 244 بهورز روستایی در خانه های بهداشت استان فارس در آینده ای نزدیک خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از جذب و بکارگیری 244 بهورز روستایی در خانه های بهداشت استان فارس در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمحمد محقق امروز، 24 مهرماه در کارگروه جذب بهورز دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه و پیگیری های انجام شده، مجوز استخدام 244 نفر بهورز روستایی از وزارت بهداشت، دریافت شده و به زودی آزمون استخدامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جایگاه شغل بهورزی به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی نظام سلامت کشور، بر هیچ فردی پوشیده نیست، افزود: هم اکنون نزدیک به 1500 بهورز در خانه های بهداشت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت دارند که از این تعداد، نزدیک به 71 درصد زن و 29 درصد مرد هستند.

مدیر گروه توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست گفت: بهورزان خدمات متعددی در خانه های بهداشت همچون مراقبت های اولیه بهداشتی برای تمامی گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان و مادران، پایش وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 244 بهورز روستایی در فارس

جذب 244 بهورز روستایی در فارس