مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-16اقتصادي

2000 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس تیران و کرون نیاز است


مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: تکمیل و تجهیز نزدیک به 40 مدرسه این شهرستان 2000 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: تکمیل و تجهیز نزدیک به 40 مدرسه این شهرستان 2000 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

حسین صائبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نزدیک به 40 پروژه آموزشی و فرهنگی در دستور کار آموزش و پرورش تیران و کرون قرار دارد، اظهار کرد: نیمی از این پروژه ها تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می شود تا پایان سال تحصیلی امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه 2 هزار میلیارد ریال بودجه برای تکمیل آن نیاز است، افزود: خیران و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در احداث و تکمیل آن نقش دارند که خیران سهم بیشتری دارند.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون، ادامه داد: 10 پروژه جدید از ابتدای آبان ماه شروع می شود که خیران نقش اصلی را در اجرای این طرح ها دارند.

وی با بیان اینکه 50 واحد آموزشی نیازمند مقاوم سازی و یا تخریب و نوسازی هستند، تصریح کرد: در چهار سال گذشته جهش خوبی برای مقاوم سازی و بهسازی مدارس صورت گرفت و بخشی از بحران کمبود محیط آموزشی رفع شد.

صائبی به تجهیزات مدارس نیز اشاره کرد و گفت: 80 آموزشگاه نیازمند تجهیزات جدید هستند که عمده آن زیر ساختی مثل میز و نیمکت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس تیران و کرون نیاز است

2000 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس تیران و کرون نیاز است