مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:272023-10-07سياسي

استفاده از هوش مصنوعی برای به روزرسانی عکس های قدیمی شهدا


دبیر ستاد اجرایی کنگره 8 هزار شهید همدان با اشاره به کمک همه جانبه در استان برای برگزاری کنگره گفت: برخی از عکس های شهدا به علت قدیمی بودن نیازمند استفاده از هوش مصنوعی و کارهای گرافیکی بود که دانشجویان در این زمینه ورود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی عصر امروز در دهمین کارگاه آموزشی دبیران کنگره شهدای سراسر کشور اظهار کرد: در ابتدا کمیته های 23گانه ستاد اجرایی کنگره شهدای استان همدان را در ساختمانی که برای این رویداد ملی تحویل گرفته بودیم، مستقر کردیم.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی ستاد اجرایی کنگره شهدا دارای 23 کمیته است که هر یک از کمیته ها بر حسب مسئولیت محوله وظیفه تخصصی خود را انجام می دهند و این دبیرخانه در مرکز استان مستقر است بیان کرد: جا دارد از مجموعه کمیته استان که بهترین مکان با دسترسی آسان را برای ستاد کنگره در اختیار ما قرار دادند، تقدیر کنیم.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان توجه به کار رسانه ای، جمع آوری اطلاعات و کارهای تبلیغاتی را مهم عنوان کرد و افزود: یکی از کارهای مهم ما سرکشی از خانواده شهدا بوده که نزدیک به هفت ماه روی این موضوع کار کردیم که برای ماندگاری این سرکشی ها چه قدمی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هوش مصنوعی برای به روزرسانی عکس های قدیمی شهدا

استفاده از هوش مصنوعی برای به روزرسانی عکس های قدیمی شهدا