مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-14اقتصادي

واگذاری 30 هزار قطعه زمین روستایی در نهضت ملی مسکن


رییس بنیاد مسکن کشور از آمادگی این بنیاد برای واگذاری 30 هزار قطعه زمین در مناطق روستایی تا دهه فجر امسال برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس بنیاد مسکن کشور از آمادگی این بنیاد برای واگذاری 30 هزار قطعه زمین در مناطق روستایی تا دهه فجر امسال برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، با حضور غلامرضا صالحی، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور یک قطعه زمین نهضت ملی مسکن به مساحت 25 هکتار در روستای گیاهزار شهرستان شیراز برای واگذاری به متقاضیان آماده سازی شد و در همین راستا 5 هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن برای تحویل به متقاضیان در کشور آماده سازی می شود.

صالحی در این مراسم از آمادگی بنیاد مسکن برای واگذاری 30 هزار قطعه زمین در مناطق روستایی تا دهه فجر امسال برای شتاب بخشی به طرح های نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: لازم است در برنامه ریزی ها به موضوع روستا توجه ویژه شود اما در برنامه هفتم توسعه به موضوع روستاها توجه نکرده ایم و برنامه ها پاسخگوی نیازهای روستایی نیست.

وی با بیان اینکه حدود 5 میلیون و 377 واحد مسکونی روستایی سرشماری شده است، گفت: طرحی از سال 84 در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون 2 میلیون و 900 واحد مسکونی روستایی نوسازی مقاوم سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 30 هزار قطعه زمین روستایی در نهضت ملی مسکن

واگذاری 30 هزار قطعه زمین روستایی در نهضت ملی مسکن