مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-03اقتصادي

استفاده از پکیج های دانش بنیان در تصفیه فاضلاب خوزستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای اولین بار استفاده از پکیج های دانش بنیان در تصفیه فاضلاب خوزستان انجام شده است که در شهرهای اروند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی مسکن مهر هفتگل به ظرفیت 200 متر مکعب در شبانه روز افتتاح شد.

در همین ارتباط محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: احداث ساختمان، محوطه سازی، حوضچه و فونداسیون پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر اجرایی شده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: روند اجرایی این پروژه توسط یکی از شرکت های دانش بنیان خوزستان تدوین شده و  در مدت زمان 6 ماه اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: برای احداث این تصفیه خانه بالغ بر 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: این پکیج اولین پکیج تصفیه فاضلاب در استان است که وارد مدار بهره برداری شده است و به هیبرید بیو نانو تکنولوژی در نوع خود منحصر به فرد است و از مزایای آن پرتابل هست، بدون بو و بدون رسوب است.

  وی با بیان اینکه این پکیج با استفاده از تکنولوژی های دانش بنیان ساخته شده است، گفت: از محاسن پکیج های تصفیه فاضلاب ارزانی آنها به نسبت ساخت تصفیه های فاضلاب است و سرعت اجرایی این پکیج ها و قابلیت استفاده در هر محلی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پکیج های دانش بنیان در تصفیه فاضلاب خوزستان

استفاده از پکیج های دانش بنیان در تصفیه فاضلاب خوزستان