مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 07:252023-10-15اقتصادي

توسعه زیرساخت های مخابراتی سقز با سرمایه گذاری274میلیارد ریال


با سرمایه گذاری 274میلیارد و20میلیون ریال، 17 پروژه مخابراتی در شهرستان سقز به منظور توسعه و تقویت زیرساخت های مخابراتی محقق شده است.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال در شهرستان سقز 17 پروژه اجرا و به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: از تعداد پروژه های اعلام شده، تعداد 6 پروژه مربوط به حوزه شبکه ارتباطات سیار است.

وی خاطرنشان ساخت: دو سایت جدید تلفن همراه در پارک لاله و شهرک دانشگاه شهرستان سقز با سرمایه گذاری 130میلیارد ریال ایجاد و مورد استفاده مشتریان ساکن در این محدوده قرار دارد.

حکمت، ارتقا تکنولوژی سایت های تلفن همراه دردو نقطه شهری میدان معلم و سایت بنت الهدی و دو سایت روستایی موجود در قلقله ترجان و کچل منگان را یادآور شد و افزود: در حال حاضر بر روی سایت های مذکور تکنولوژی 4Gو4G+  با اعتبار130میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.

وی بیان داشت: با اجرای این پروژه مشتریان ساکن در محدوده سایت های ارتقا یافته، از کیفیت بالاتر سرویس ها و پوشش تلفن همراه در دو بخش VOICE وDATA بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به توسعه و تقویت زیرساخت های انتقال در6 مرکز مخابراتی اشاره داشت و اضافه کرد: تجهیزات CWDM با سرمایه گذاری 11 میلیارد و 500 میلیون ریال در روستاهای کچل منگان، قلقله تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های مخابراتی سقز با سرمایه گذاری274میلیارد ریال

توسعه زیرساخت های مخابراتی سقز با سرمایه گذاری274میلیارد ریال