مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-04سياسي

آخرین مهلت ثبت نام در «طرح ملی ترویج کارآفرینی»


طرح ملی ترویج کارآفرینی با حمایت معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید فرهنگ فصیحی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دبیر طرح ملی ترویج کارآفرینی، گفت: این طرح که با هدف شناسایی استعدادها، توانمندی سازی دانشجویان، تیم های خلاق، نوآور و کارآفرین آغاز شده است، موجب ایجاد ارتباط کارآمد بین دانش تخصصی دانشجویان با مهارت های مورد نیاز کارآفرینی شده و زمینه مناسبی را برای ایجاد کسب و کارهای فناورانه مهیا می کند.

وی افزود: خدمات طرح ملی ترویج کارآفرینی شامل تست های شخصیت شناسی، مشاوره روانشناختی کسب وکار، آموزش های تخصصی کارآفرینی، منتورینگ، تیم سازی و برگزاری رویدادهای حل مساله با تمرکز بر حل نیازهای استان ها است.

کلیه این خدمات، با حمایت 100 درصدی معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای متقاضیان تایید شده، اجرا می شود.

به نقل از دانشگاه امیرکبیر، به گفته دکتر فصیحی، داوطلبان و دانشجویان واجد شرایط (کارشناسی پس از پایان نیم سال پنجم، کارشناسی ارشد پس از پایان نیم سال دوم و تمامی دانشجویان دکتری) می توانند از طریق وب سایت طرح ملی ترویج کارآفرینی به آدرس nepp.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام در «طرح ملی ترویج کارآفرینی»

آخرین مهلت ثبت نام در «طرح ملی ترویج کارآفرینی»