مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-25بين الملل

حماس سوء قصد به جان عضو شورای شهر الخلیل را محکوم کرد


جنبش مقاومت اسلامی حماس سوء قصد به جان عبدالکریم فراح عضو شورای شهر الخلیل را به شدت محکوم کرد و از تشکیلات خودگردان خواست به مسؤولیت های خود در این زمینه عمل کرده و عاملان این جنایات را شناسایی و مجازات کند.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس سوء قصد به جان عبدالکریم فراح عضو شورای شهر الخلیل را به شدت محکوم کرد و از تشکیلات خودگردان خواست به مسؤولیت های خود در این زمینه عمل کرده و عاملان این جنایات را شناسایی و مجازات کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد که افراد مسلح ناشناس ساعاتی پس از اظهارات فراح در مورد فساد و ناامنی قصد ترور او را داشته و به سمت او تیراندازی کرده و خودرواش را هم به آتش کشیدند.

جنبش حماس سکوت تشکیلات خودگردان در برابر حملات علیه شهرداری الخلیل و اعضای آن را محکوم کرد و گفت همه باید به مسؤولیت های خود برای برقراری نظم و امنیت عمل کنند.

این جنبش ساکنان شهر الخلیل را هم به وحدت و یکپارچگی در برابر هرگونه ناامنی و هرج و مرج فراخواند.

این بیانیه حماس در حالی است که افراد مسلح شب گذشته به سمت عبدالکریم فراح عضو شورای شهر الخلیل تیراندازی و او را مجروح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، افراد مسلح به سمت عبدالکریم فراح تیراندازی کرده سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس سوء قصد به جان عضو شورای شهر الخلیل را محکوم کرد

حماس سوء قصد به جان عضو شورای شهر الخلیل را محکوم کرد