مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:212023-10-21سياسي

آیت الله سبحانی: در انتظار انتقام مسلمانان از رژیم کودک کش هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سبحانی امروز در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم با اشاره به آیه قرآن کریم که می فرماید: ضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّهُ أَیْنَ مَا ثُقِفُوا إِلَّا بِحَبْلٍ مِّنَ اللَّهِ وَحَبْلٍ مِّنَ النَّاسِ وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ وَضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الْمَسْکَنَهُ ۚ اظهار کرد: حبل در لغت عرب به معنای ریسمان است اما در اصطلاح عرب به معنای پیمان است.

وی گفت: هنگامی که پیامبر اکرم (ص) وارد مدینه شد، دو قبیله معروف ایمان آوردند.

سپس رییس قبیله نزد رسول اکرم (ص) آمد و گفت: یا رسول الله بینا و بین قوم (یهود) حبال؛ با این قوم (یهود) پیمان هایی داریم مبادا بعد از ایمان آوردنمان، ما را رها کنید .

پیامبر (ص) فرمود: من با شما هستم .

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: قرآن کریم می فرماید که این ملت همیشه محکوم به ذلت هستند مگراینکه جزو دولت اسلامی باشند و جزیه دهند و یا به قدرت بزرگتر تکیه کنند .

الان وضعیت یهود، حالت دوم است؛ در پناه یک دولت زورگو زندگی می کنند، تصور نشود که ذلت از آنها برطرف شده زیرا استثناء ، استثناء منقطع است و در هر دو حالت محکوم به ذلت هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اعجاز قرآن کریم، اخبار غیبی آن است، گفت: این یکی از حقایق قرآن کریم است؛ در طول این 14 قرن، یا اینها (یهود) ذمّی بودند یعنی زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی: در انتظار انتقام مسلمانان از رژیم کودک کش هستیم

آیت الله سبحانی: در انتظار انتقام مسلمانان از رژیم کودک کش هستیم