مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-01سياسي

برگزاری دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی


دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در حاشیه بیست و چهارمین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

- دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی در حاشیه بیست و چهارمین کنگره سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیما رضایی، دبیر کمیته کشوری تحقیقات و فناوری دانشجویی با بیان این مطلب، تصریح کرد: 309 نفر از طریق سایت جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی رزومه های خود را در سه بخش حقیقی، حقوقی و محصول به دبیرخانه همایش ارسال کردند که معرفی برگزیدگان بعد از داوری در شورای سیاست گذاری در اختتامیه کنگره اعلام خواهد شد.

وی افزود: در بخش حقیقی دانشجویان در دو بخش دانشجویان تحصیلات مقطع عمومی (کارشناسی و دکتری عمومی) و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی پایه، دکتری پژوهشی، دستیاران تخصصی و فوق تخصصی) در سه تیپ دانشجویی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در بخش حقوقی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی با توجه به امتیازات کسب شده و رتبه بندی در سال اخیر در سطح دانشگاهی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در بخش محصول، مقاله، کتاب، طرح پژوهشی، پایان نامه یا فناوری فارغ از تیپ دانشگاهی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی

برگزاری دومین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی