مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-08حوادث

کشف 10هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان


10 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ماموران این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه کامیون کشنده اسکانیا و 3 دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و برای  بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 10 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآوردهای نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص 4 دستگاه خودرو توقیف و 4 نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    توقیف کامیون حامل مرغ زنده بدون مجوز در سرایان سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان هم گفت: مأموران انتظامی این  شهرستان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون که از خراسان رضوی به مقصد زاهدان درحرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

  وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون،  4 هزار و 200 قطعه مرغ زنده گوشتی به وزن تقریبی 9تن که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

کشف 10هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان