مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 23:102023-09-30سياسي

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های 3 فرزند و بیشتر در آذربایجان شرقی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به 1000 خانوار سه  فرزندی و بیشتر با حضور مقامات کشوری و استانی واگذار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به 1000 خانوار سه  فرزندی و بیشتر با حضور مقامات کشوری و استانی واگذار شد.

امیر بخشی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال 1400 لازم الاجرا شد که مهم ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این طرح، تخصیص زمین رایگان به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان بایستی ابتدا در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن را از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری کنند.

وی با بیان این که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابعاد حمایتی متعددی برخوردار است، اضافه کرد: واگذاری زمین رایگان تنها بخشی از این قانون محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های 3 فرزند و بیشتر در آذربایجان شرقی

واگذاری 1000 قطعه زمین به خانواده های 3 فرزند و بیشتر در آذربایجان شرقی