مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-21بين الملل

مقدمات بارگیری یک کشتی از بندر شهید رجایی به غزه در حال انجام است


بنابر اعلام رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور دومین مرحله کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران از طریق بندر شهید رجایی به مرد غزه ارسال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به گفته رییس سازمان جمعیت هلال احمر کشور دومین محموله کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران شامل مواد غذایی، دارویی و مایحتاج روزانه مردم غزه دوشنبه همین هفته از بندر شهید رجایی در هرمزگان بارگیری می شود.

در مرحله نخست 60 تن از این کمک ها که شامل مواد غذایی، دارویی و مایحتاج روزانه مردم است از فرودگاه مهر آباد به مقصد مصر جهت انتقال از گذرگاه مرزی رفح به مردم غزه ارسال شد.

سلحشور مدیرکل هلال احمر هرمزگان نیز ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره جزییات اعزام این کشتی اظهار داشت: برنامه ریزی شده تا یک کشتی حاوی کالاهای غذایی و دارویی کشورمان با هماهنگی های بین المللی از بندر شهید رجایی هرمزگان به غزه ارسال شود.

به گفته وی، در حال جمع بندی بارهای ارسالی از سایر استان ها هستیم و تا به محض پهلوگیری کشتی در بندر شهید رجایی طی روزهای آینده، این محموله بارگیری و با هماهنگی های بین المللی به یکی از بنادر کشورهای همسایه با مردم غزه اعزام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات بارگیری یک کشتی از بندر شهید رجایی به غزه در حال انجام است

مقدمات بارگیری یک کشتی از بندر شهید رجایی به غزه در حال انجام است