مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-10سياسي

خراسان جنوبی، استان برتر کشور در راه اندازی پنجره واحد زمین


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: این استان جزو 5 استان برتر کشور در راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین از نظر پاسخگویی به استعلامات با میانگین 6 روز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز در جلسه برخط سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با حضور 15 استان اظهارداشت: این استان جزو 5 استان برتر کشور در راه اندازی پنجره واحد مدیریت زمین از نظر پاسخگویی به استعلامات با میانگین 6 روز است.

وی با اشاره به این که  این سامانه از اسفند 1401  در خراسان جنوبی راه اندازی شد گفت: در این مدت تاکنون هزار و 73 درخواست مجوز واگذاری زمین به سامانه از سوی متقاضیان ارائه شده است.

  رییس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سامانه پنجره واحد زمین طرحی برای مقابله با زمین خواری و کاهش پرونده های قضایی است ادامه داد: ضرورت مقابله با زمین خواری از دلایل توجیهی راه اندازی این سامانه است.

موحدی راد گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین هنوز به طور 100 درصدی در  خراسان جنوبی اجرا نشده و این مهم همکاری همه دستگاه ها را می طلبد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی عنوان کرد: دستگاه های مخابرات، نفت، گاز، صمت، شرکت شهرک های صنعتی، فرودگاه، اوقاف و امور خیریه، مدیریت ارتباطات  هنوز نقشه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی، استان برتر کشور در راه اندازی پنجره واحد زمین

خراسان جنوبی، استان برتر کشور در راه اندازی پنجره واحد زمین