مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-01حوادث

سرقت 2 میلیارد تومانی کلاهبردار حرفه ای از مادر و دختر


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شرق استان تهران خبر داد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری و وصول شکایت شاکی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: خانم میانسالی به اداره سیزدهم مراجعه کرد و گفت که از طریق یکی از شبکه های فضای مجازی فردی که مدعی بود مهندس کشتی است آشنا شده است و ارتباط وی با متهم به قصد ازدواج تداوم یافته است تا اینکه در این فاصله متهم با اطلاع از اینکه پسر این زن میانسال در شهر تورنتو کانادا زندگی می کند و این زن نیز قصد عزیمت به تورنتو را دارد ولیکن قادر به اخذ ویزای توریستی برای دخترش که با وی زندگی می کند نیست، خودش را مهندس کشتی و ساکن تورنتو معرفی کرده و مدعی بود که می تواند با روابطی که در کشور کانادا دارد برای وی ویزا دریافت کند.

شاکی در ادامه گفت: حدود 40 روز بعد متهم طی تماس تلفنی به وی اعلام کرد که از ترکیه به تهران آمده و با قطار به شیراز می رود تا به اتفاق شاکیه و دخترش به کانادا عزیمت کنند و شاکیه را مجاب به تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 2 میلیارد تومانی کلاهبردار حرفه ای از مادر و دختر

سرقت 2 میلیارد تومانی کلاهبردار حرفه ای از مادر و دختر