مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-07اقتصادي

افزایش صادرات و واردات در نیمه نخست سال جاری از مرزهای در کرمانشاه


ناظر گمرکات استان کرمانشاه، از افزایش 9 درصدی ارزش و رشد 13 درصدی وزن صادرات کالا از گمرکات استان کرمانشاه در نیمه نخست سالجاری خبر داد .

- علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و  425 میلیون و 896 هزار و 227 دلار کالا به وزن 3 میلیون و 564 هزار و 281 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شد است.

وی افزود: این میزان صادرات کالا در نیمه نخست سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال 1401 از لحاظ ارزش 9 درصد و از حیث وزن رشدی 13 درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات،کاشی و سرامیک،میوه و تره بار، سنگ های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک بار مصرف و.

عنوان کرد.

*رشد 10 درصدی واردات گمرکات کرمانشاه  وی، در ادامه اشاره ای نیز به آمار شش ماهه واردات گمرکات استان داشت و بیان کرد: در 6 ماهه سپری شده از امسال در مجموع 67 میلیون و 230 هزار و 486 دلار کالا به وزن 9 هزارو 125 تن از طریق گمرکات شوشمی، شیخ صله، کرمانشاه و پرویزخان وارد کشور شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 10 درصد افزایش و از حیث وزن 4 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات و واردات در نیمه نخست سال جاری از مرزهای در کرمانشاه

افزایش صادرات و واردات در نیمه نخست سال جاری از مرزهای در کرمانشاه