مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-14اقتصادي

لزوم همراهی مدیریت استان قم، در رفع معضل اراضی 48 هکتاری پردیسان


اراضی 48 هکتاری پشتیبان پروژه های مهم اطراف حرم مطهر است و با همراهی مدیریت استان می توان گره های ایجاد شده را رفع کرد.

- ایسنا/قم رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: اراضی 48 هکتاری پشتیبان پروژه های مهم اطراف حرم مطهر است و با همراهی مدیریت استان می توان گره های ایجاد شده را رفع کرد.

محسن محرری رییس شورای اسلامی شهر قم امروز، 22 مهرماه در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 170 پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 200 میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، خدماتی، حمل ونقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه گذاری و شهرسازی که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری افتتاحیه در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محرری با اشاره به اینکه شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر خدمات خوبی به مردم ارائه داده است، افزود: شهرداری قم و مدیریت شهری تعاملات خوبی با نهادها و مراکز مختلف داشته است که موجب شده است در اجرای پروژه ها چالش ها به حداقل برسد.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه خانواده بزرگ شهرداری با بیش از سه هزار نفر از کارکنان، هشت منطقه و 13 سازمان تابعه مؤثرترین دستگاه در پیشرفت و توسعه شهر مقدس قم است، تصریح کرد: 95 درصد جمعیت استان در شهر قم است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی مدیریت استان قم، در رفع معضل اراضی 48 هکتاری پردیسان

لزوم همراهی مدیریت استان قم، در رفع معضل اراضی 48 هکتاری پردیسان