مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-22اقتصادي

بیش از 1100 کارت هوشمند ناوگان وانت بار در سمنان صادر شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت بارها در این استان گفت: تاکنون یک هزار و 114 کارت هوشمند ناوگان وانت بار در این استان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان صبح امروز در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری، پنج هزار و 500 هزار تن کالا از مبادی استان سمنان جابه جا شده که 2 هزار و 612 تن آن توسط ناوگان وانت بار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت بارها در استان سمنان گفت: تاکنون یک هزار و 114 کارت هوشمند ناوگان وانت بار در این استان صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان افزود: طرح ساماندهی وانت بارها در این استان به منظور ارتقا ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت ها و مؤسسات ترابری جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت از کلیه رانندگان و مالکان وانت بار تدوین و اجرا شده است.

طحان با اشاره به افزایش 19 درصدی جابجایی کالا توسط وانت بارها طی 6 ماه سال جاری افزود: وانت بارها برای حمل بار در محورهای برون شهری باید از شرکت های حمل و نقل جاده ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1100 کارت هوشمند ناوگان وانت بار در سمنان صادر شد

بیش از 1100 کارت هوشمند ناوگان وانت بار در سمنان صادر شد