مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:002023-09-26سياسي

تعیین مهلت یک ماهه برای متقاضیان زمین طرح نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کسانی که طی سال های 1400 و 1401 در طرح نهضت ملی مسکن، زمین دریافت کرده اند، تنها  یک ماه فرصت دارند نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کسانی که طی سال های 1400 و 1401 در طرح نهضت ملی مسکن، زمین دریافت کرده اند، تنها  یک ماه فرصت دارند نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

  علیرضا عباس زاده، امروز سه شنبه، چهارم مهر در جلسه شورای مسکن استان که در شهرستان طبس برگزار شد، اظهار کرد: این افراد اگر ساخت و ساز را شروع نکنند زمین از آنها پس گرفته می شود و به متقاضیان حائز شرایط تحویل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته وی برای افرادی که آمادگی ساخت و ساز زمین را ندارند در مراحل بعد زمین واگذار می شود.

این مهم را برای همه واگذاری های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اعلام می کنیم تا افراد حائز شرایط برای پروانه ساختمانی اقدام کرده و ساخت و ساز را شروع کنند.

معاون استاندار با بیان اینکه جلسه شورای مسکن برای بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس تشکیل شده، گفت: در این جلسه درخصوص الحاق و واگذاری زمین به متقاضیان و نیز روند اجرای خدمات زیربنایی آب، برق و گاز سایت های مربوط به نهضت ملی مسکن در شهرهای طبس، دیهوک و عشق آباد مورد بررسی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت یک ماهه برای متقاضیان زمین طرح نهضت ملی مسکن

تعیین مهلت یک ماهه برای متقاضیان زمین طرح نهضت ملی مسکن