مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-29سياسي

لزوم ارتقای دانش آتش نشانان


امام جمعه بندرعباس با تأکید بر لزوم ارتقای دانش آتش نشانان گفت: امنیت آتش نشان ها باید حفظ و در صورت نیاز برای تامین تجهیزات، اقدامات لازم انجام شود تا با مشکل روبرو نشوند.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس با تأکید بر لزوم ارتقای دانش آتش نشانان گفت: امنیت آتش نشان ها باید حفظ و در صورت نیاز برای تامین تجهیزات، اقدامات لازم انجام شود تا با مشکل روبرو نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (هفتم مهرماه) در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: رییس جمهور در سازمان ملل تعبیر جالبی داشت و به دنیا در خصوص جنگ جهانی علیه بنیان خانواده هشدار دادند، تذکری که دادند منطقی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده بیان کرد: شهردار باید دانش آتش نشانان را ارتقا دهد، هفته گذشته یکی از این عزیزان برای نجات انسان دیگری جان خود را فدا کرد.

وی اشاره کرد: این فداکاران در جامعه بسیار هستند که باید گفته و به نسل جوان منتقل شود، مردم عزیز هم کمک کنند و رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مردم مراقبت کنند، در طبیعت رعایت کنند، مواد اشتعال زا را در خانه نگهداری نکنند که رعایت نکات ایمنی می توان به امنیت ما کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای دانش آتش نشانان

لزوم ارتقای دانش آتش نشانان