مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 23:302023-10-03سياسي

توصیه آیت الله جوادی آملی به طلاب درباره مشکلات کشور


آیت الله جوادی آملی خطاب به طلاب تاکید کرد: نه بی راهه بروید و نه راه کسی را ببندید، نیاز جامعه و اقتصاد و مردم را با رعایت ادب و اخلاق، حل کنید و اساس کار این است که تمامی کارهایتان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام جعفر صادق علیه السلام، آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب توسط آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار گردید.

آیت الله جوادی آملی در این جلسه بیان داشت: خصیصه ای که در پیامبر گرامی اسلام و اهلبیت عصمت و طهارت هست در هیچ کس نیست، شاید کسی راهنمای خوبی است و حتی بر فرض که سراج و چراغ باشد، اما صراط نیست و سراج اگر شمس هم باشد تا صراط نباشد، بی ارزش است.

وی اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت، صراط هستند، و راه خدا، راه فطرت، راه سلامت جامعه، راه بهشت را پیامبر و امامان نشان می دهند، چرا که وحی است که راه را مشخص می کند و تنها کسی که از راهی که آمده ایم و به راهی که می رویم با خبر است، خدا و پیغمبر هستند.

آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: پیامبر و امامان معصوم، هم سراج اند، هم صراط اند، مانند یک بزرگراهی که خودش هم روشن هست و شما باید درس بخوانید تا سراج شوید، راه را نشان دهید، چرا که صراط اینهایند، میزان اینهایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله جوادی آملی به طلاب درباره مشکلات کشور

توصیه آیت الله جوادی آملی به طلاب درباره مشکلات کشور