مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-14اقتصادي

سرمایه گذاری در سد قشلاق بلامانع است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، با تاکید براینکه دیدگاه شرکت آب منطقه ای استان کردستان برای اجرای این طرح های گردشگری در محدوده سد قشلاق کاملا مثبت است، - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، با تاکید براینکه دیدگاه شرکت آب منطقه ای استان کردستان برای اجرای این طرح های گردشگری در محدوده سد قشلاق کاملا مثبت است، گفت: برای تامین آب شرب و برداشت میزان آب مورد نیاز در این محدوده کوچکترین مشکلی نداریم.

آرش آریانژاد، امروز شنبه (22 مهرماه) در جلسه بررسی دو پروژه سرمایه گذاری سد وحدت و قشلاق ـ گریزه که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه تاثیرات مثبت اقدامات عمرانی شهرداری سنندج موجب رضایتمندی شهروندان شده است، اظهار کرد: هدف تک تک مسئولان باید کار برای مردم باشد؛ هر مدیری که دارای روحیه ریسک پذیری باشد و با صداقت و قدرت کار کند، خروجی مناسبی خواهد داشت.

وی افزود: تعامل، وحدت رویه و همدلی بین مسئولان و دستگاه های اجرایی از مهم ترین مولفه ها در تحقق اهداف به ویژه در مسیر توسعه است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان، تقریبا تا 10 سال گذشته وزارت نیرو با سرمایه گذاری در پیکرهای آبی کاملا مخالف بود و براساس تصمیمات غلط اجازه هیچ گونه سرمایه گذاری را در این محدوده نمی داد، بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در سد قشلاق بلامانع است

سرمایه گذاری در سد قشلاق بلامانع است